CRM for medlemshåndtering
og lokallag
ProFundo CRM gjør det enkelt å håndtere ulike typer medlemskap, kommunikasjon og organisering på tvers av lokallag og aktiviteter. Vi ser at et godt system også kan bistå organisasjonen i å skape tilhørighet, engasjere både medlemmer og frivillige, og ikke minst få et solid fundament for vekst i organisasjonen.
Her bør det komme informasjon om hvordan ulike brukergrupper får tilgang på kun den informasjonen de trenger.
Sikkerhet
Tilgjengelighet
Engasjere
Holde kontakten. bla bla bla bla osv bla bla bla bla osv
Medlemsvekst
bla bla bla bla osv bla bla bla bla osv bla bla bla bla osv
Sikre tilganger
bla bla bla bla osv bla bla bla bla osv bla bla bla bla osv bla bla bla bla osv bla bla bla bla osv. Rettighetssett, ulike brukergrupper, to-faktor,
Skal vi ha et ekstra avsnitt her?
Kanskje et sitat fra en medlemsorganisasjoner?
Hva med MHU som har vokst masse?